The OFFICIAL Shit talking thread. - DFWstangs Forums
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:31 PM Thread Starter
Lifer
 
ThreeFingerPete's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 14,894
The OFFICIAL Shit talking thread.

okay guys, lets keep it in here, as opposed to in EVERY single other thread on this forum.

think of it like our very own little smackatorium.


Last edited by stephen4785; 11-16-2010 at 11:17 PM.
ThreeFingerPete is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:32 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
dude, that was gay of you to delete my posts on the other thread....
AnotherRedHead is offline  
post #3 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:35 PM Thread Starter
Lifer
 
ThreeFingerPete's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 14,894
talk all the shit you want in this thread, but not on every other thread in the forum, it's getting absurd man.

Same thing goes for everyone else in here.

ThreeFingerPete is offline  
 
post #4 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:35 PM
Foxbody King
 
whiteboy's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Posts: 16,462
shut your fat ass up

2003 cobra DSG
whiteboy is offline  
post #5 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:37 PM Thread Starter
Lifer
 
ThreeFingerPete's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 14,894
I'll beat your stupid ass just on principle alone.

ThreeFingerPete is offline  
post #6 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:38 PM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by AnotherRedHead
dude, that was gay of you to delete my posts on the other thread....
Yeah, quit hating on my shit with your Jelousy.......
GARS04 is offline  
post #7 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:38 PM
iHustle
 
Cmarsh93z's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Location: where that Elk and those trees mix
Posts: 8,769
I wanna get in at the top of this thread if its gonna be a sticky.

"I will rent this space for $5"

PM me for details

Chris

Chris
93Z
Cmarsh93z is offline  
post #8 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:38 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
alot of shit was said that people should see if certain folks are gonna be here. Thats fucked up....go ask some more questions on a bike board and come to the same conclusion I told you in the first place! hows that for shit talking
AnotherRedHead is offline  
post #9 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:39 PM
iHustle
 
Cmarsh93z's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Location: where that Elk and those trees mix
Posts: 8,769
Quote:
Originally Posted by GARS02GSTA
Yeah, quit hating on my shit with your Jelousy.......
Only hating I am gonna do on your bike is to say your brothers chrome rims look better Other than that, I would take either one of your bikes!

Chris

Chris
93Z
Cmarsh93z is offline  
post #10 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:40 PM Thread Starter
Lifer
 
ThreeFingerPete's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 14,894
don't worry, you guys say the same things over and over, so it'll be okay.

ThreeFingerPete is offline  
post #11 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:41 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
yea it will be okay, ur still a gay moderator though.
AnotherRedHead is offline  
post #12 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:42 PM Thread Starter
Lifer
 
ThreeFingerPete's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 14,894
Lol.

ThreeFingerPete is offline  
post #13 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:42 PM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by Cmarsh93z
Only hating I am gonna do on your bike is to say your brothers chrome rims look better Other than that, I would take either one of your bikes!

Chris
tell me about it, I have to live with being the POOR brother. He packs hit shit up in a box and sends it off, gets it back and it's blinging like a mutha. I spend hours upon end stripping paint, scrubbing metal and polishing nd it still doesn't look that great.......lol.

I agree his bike does look better.....
GARS04 is offline  
post #14 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:42 PM Thread Starter
Lifer
 
ThreeFingerPete's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 14,894
hey nick, when did you get a new haircut?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	newhaircut.jpg
Views:	218
Size:	25.6 KB
ID:	24246  

ThreeFingerPete is offline  
post #15 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:43 PM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by OneBadWagon
don't worry, you guys say the same things over and over, so it'll be okay.
hahahaha......it's like beating a dead horse (In my best OJ Simpson voice)
GARS04 is offline  
post #16 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:44 PM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by OneBadWagon
hey nick, when did you get a new haircut?
That's not Nick, Nicks head was set on fire at one point......or so it looks.
GARS04 is offline  
post #17 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 01:48 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
this thread is too gay for me.....see u fuggers at the track, bring ur money losers
AnotherRedHead is offline  
post #18 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 02:25 PM
Crash Test Dummy
 
Monsoon X's Avatar
 
Join Date: Apr 2000
Location: never never land
Posts: 21,966
Nick, you just need to finish that Busa and quit talking about getting a ZX. You're gonna end up with another Mustang Coupe sitting around the shop. One project at a time, young Jedi.

You guys need to learn to talk smack without all of the personal physical insults. Keep it to comments about Rich's lame riding skills and Nick's slow 6.5s on a 1000cc bike.

______________________________
I'm just a poor negro
Monsoon X is offline  
post #19 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 02:31 PM
iHustle
 
Cmarsh93z's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Location: where that Elk and those trees mix
Posts: 8,769
Quote:
Originally Posted by Monsoon X
Nick, you just need to finish that Busa and quit talking about getting a ZX. You're gonna end up with another Mustang Coupe sitting around the shop. One project at a time, young Jedi.
I have told him about getting to many projects! But in reality, the Zx10 isn't going to be a project...he is just gonna go 5.9's with some freebie mods.....the busa is the money pit

Chris

Chris
93Z
Cmarsh93z is offline  
post #20 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 02:59 PM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by AnotherRedHead
this thread is too gay for me.....see u fuggers at the track, bring ur money losers

Im surprised by the first comment, I didn anything was to gay for you......lol.
I will bring my money.......and you STILL wont see any of it.........hahahaha.
GARS04 is offline  
post #21 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 03:00 PM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by Cmarsh93z
I have told him about getting to many projects! But in reality, the Zx10 isn't going to be a project...he is just gonna go 5.9's with some freebie mods.....the busa is the money pit

Chris
It can be done, I have heard of it.
GARS04 is offline  
post #22 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 03:08 PM
M0DERAT0R
 
Boss Hogg's Avatar
 
Join Date: Apr 2000
Location: Hazzard County
Posts: 19,655
Quit hatin' on the Garcia brothers!

'08 Pontiac G8 GT
Bone Stock
13.7 @ 102 mph
Boss Hogg is offline  
post #23 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 03:13 PM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by David Z28
Quit hatin' on the Garcia brothers!
hahahahaha.............thats funny.......
GARS04 is offline  
post #24 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 03:13 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
haha!
AnotherRedHead is offline  
post #25 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 03:18 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
Quote:
Originally Posted by GARS02GSTA
It can be done, I have heard of it.

Ur right, just not by you! OBVIOUSLY!
AnotherRedHead is offline  
post #26 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 03:19 PM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by AnotherRedHead
alot of shit was said that people should see if certain folks are gonna be here. Thats fucked up....go ask some more questions on a bike board and come to the same conclusion I told you in the first place! hows that for shit talking
which bike board ?? I will go ask questions, which one does everyone know you on ??
GARS04 is offline  
post #27 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 03:20 PM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by AnotherRedHead
Ur right, just not by you! OBVIOUSLY!

and you have ?? thats what I though, drive thru loser.........
GARS04 is offline  
post #28 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 03:36 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
"i have" gone faster than 5.90 yes, and no you havent. Biggie size it please, with a dr pepper....
AnotherRedHead is offline  
post #29 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 03:40 PM
Foxbody King
 
whiteboy's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Posts: 16,462
I laugh everytime a see a fatass like you on a bike !!

2003 cobra DSG
whiteboy is offline  
post #30 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 03:42 PM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by AnotherRedHead
"i have" gone faster than 5.90 yes, and no you havent. Biggie size it please, with a dr pepper....
on a ZX10 ?? and please tell me you have gone faster than a 5.90 on anything ???

oh nevermind, I forgot how long you have been riding bikes.

Nick on his first bike.
GARS04 is offline  
post #31 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 03:58 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
yea, I went 5.85 on a shitty ass pass. 1.58 60ft Ruh Roh.....
AnotherRedHead is offline  
post #32 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 04:08 PM
I didn't do it
 
Hurley's Avatar
 
Join Date: Sep 2001
Location: So. Tex.
Posts: 3,804
Why not label this thread "The Rich and Nick Show"?


John

Hurley is offline  
post #33 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 04:09 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
Its the Nick and little Rich bitch show
AnotherRedHead is offline  
post #34 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 04:42 PM
I didn't do it
 
Hurley's Avatar
 
Join Date: Sep 2001
Location: So. Tex.
Posts: 3,804
Quote:
Originally Posted by AnotherRedHead
Its the Nick and little Rich bitch show

Why all the hate directed at Rich? I have raced with him several times and he seems like a good enough guy.

John

Hurley is offline  
post #35 of 382 (permalink) Old 01-27-2005, 04:46 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
and doh, i was talking about you earlier when I was making fun of onebadwagon, LOL whoops, sorry guys hahaha I dont hate anybody im prejudice against dwarfs....
AnotherRedHead is offline  
post #36 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 06:15 AM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by Hurley
Why all the hate directed at Rich? I have raced with him several times and he seems like a good enough guy.

John
It's Penis Envy........

I don't talk shit to you John, your right. It's because we have raced many times and you and I have a mutual respect for eachother. Nick the dumb dick thinks he can make a post and everyone is supposed to bow down to da dirty souf boss, he's been listening to way too much rap again.....Im afraid it's fried his pea and turned his hair red. I thought it had been died...... but nope, it's all natural cause even Clairol said they wouldn't make some shitty looking red like that.

Just for the record it's "The Rich and dumb dick Nick show". The sidekick always goes last.
GARS04 is offline  
post #37 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 06:22 AM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by AnotherRedHead
yea, I went 5.85 on a shitty ass pass. 1.58 60ft Ruh Roh.....
With your mentality I can see why your boasting about that, with mine......sounds like you couldn't handle what you had.
GARS04 is offline  
post #38 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 06:57 AM
Long Live T.S.
 
DFWminis's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: F U thieves!
Posts: 4,765
Quote:
Originally Posted by whiteboy
I laugh everytime a see a fatass like you on a bike !!
I feel the same way when I see a fat dude get in a mustang

To me, clowns aren't funny. In fact, they're kind of scary. I've wondered where this started and I think it goes back to the time I went to the circus, and a clown killed my dad.
DFWminis is offline  
post #39 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 11:23 AM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
This is why it was gay to delete all that shit on the other post....duhh, why do you think i called it the nick and little bitch rich show....dumbass sidekick. I dunno what ur even talking about anymore, its stupid. All I must say is for ur size and weight u are very very slow. that is all.


NickCox
AnotherRedHead is offline  
post #40 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 11:30 AM
I'm callin you out!
 
Super Coupe's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: Greenville
Posts: 14,447
Somebody put me on a zx10 ill put down some low #'s!
Super Coupe is offline  
post #41 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 11:54 AM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by AnotherRedHead
This is why it was gay to delete all that shit on the other post....duhh, why do you think i called it the nick and little bitch rich show....dumbass sidekick. I dunno what ur even talking about anymore, its stupid. All I must say is for ur size and weight u are very very slow. that is all.


NickCox
Let it go dude, your the fastest and the greatest that ever lived. Make a Rap about yourself.......

Btw: Your little flow in your sig, that's what I would call gay. That ain't even a flow, it don't even rhyme or make sense.....what the hell is a tracka ???

Don't quit your day job, man Eminem comes along and all you white guys think you can rhyme too........lol.
GARS04 is offline  
post #42 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 12:04 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
lol, ud think u were hot shit if someone poured ice water on you terdboy. Ive learned that....and ur right I am the greatest. Black people make up words everyday, I cant? lol
AnotherRedHead is offline  
post #43 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 12:12 PM
Crash Test Dummy
 
Monsoon X's Avatar
 
Join Date: Apr 2000
Location: never never land
Posts: 21,966
Quote:
Originally Posted by AnotherRedHead
lol, ud think u were hot shit if someone poured ice water on you terdboy. Ive learned that....and ur right I am the greatest. Black people make up words everyday, I cant? lol
Cause you aint' black. Wanna be, but not.

______________________________
I'm just a poor negro
Monsoon X is offline  
post #44 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 02:42 PM
The Fastest of the Fast
 
AnotherRedHead's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: FastestETville
Posts: 13,693
Quote:
Originally Posted by Monsoon X
Cause you aint' black. Wanna be, but not.

We are all trying to move forward in society JC, not backwards....
AnotherRedHead is offline  
post #45 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 03:02 PM
#1 Howard Stern fan
 
GARS04's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 4,842
Quote:
Originally Posted by AnotherRedHead
lol, ud think u were hot shit if someone poured ice water on you terdboy. Ive learned that....and ur right I am the greatest. Black people make up words everyday, I cant? lol
There you go again, read what you just wrote it makes no sense. Even if it were true. Why would I think I was HOT shit if someone poured ICEWATER over me.

No you can't make up anything but bogus times......your good at spitting those BS numbers out that's for sure........lol

I gotta rap fo yo ass its called "Nicks life"

My name is Nick and I gotta bike on a rack
cause ma poor little ass works for burger shack
I got some red as hair and the boys think Im a tease
when spit my favorite flow, hi my name is nick can take ya order please.

they say if I work this window and my ass does really good
one day I might be manager of a shack in my own hood
but I aint all that smart, fact I be's kinda dumb
My my mind wanders always and my brain is always numb
But I don't mind it ever and I dont let it get me mad
cuase I get alot of praise living with Mom and Dad.

Ill make uo more later, Im bored with you.
GARS04 is offline  
post #46 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 04:22 PM
I didn't do it
 
Hurley's Avatar
 
Join Date: Sep 2001
Location: So. Tex.
Posts: 3,804
Does Nick really work at a fast food joint?

Hurley is offline  
post #47 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 05:00 PM
That's what she said!
 
88hatch5_0's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Posts: 3,896
Quote:
Originally Posted by AnotherRedHead
We are all trying to move forward in society JC, not backwards....

if this is such a gay thread why are you still posting..... playa!

88hatch5_0 is offline  
post #48 of 382 (permalink) Old 01-28-2005, 06:30 PM
Time Served
 
Join Date: Jun 2002
Location: Dallas
Posts: 356
Adam Is Gay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_mach_ is offline  
post #49 of 382 (permalink) Old 01-30-2005, 08:27 AM
iHustle
 
Cmarsh93z's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Location: where that Elk and those trees mix
Posts: 8,769
Go DJ!

Chris
93Z
Cmarsh93z is offline  
post #50 of 382 (permalink) Old 02-01-2005, 10:22 AM
Lifer
 
Join Date: Feb 2002
Location: Bedford
Posts: 1,158
all you rookies don't have nut'n on me....buncha queers Yama's own

Red and White 98R1...Look now cause in a second I'm gonna pass you

You can pass me now, sold the bike =(
staticX is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Bookmarks

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the DFWstangs Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome