COD4 online for 360!! - DFWstangs Forums
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 27 (permalink) Old 01-06-2008, 04:29 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Jun 2003
Location: Somewhere between here and there
Posts: 1,055
COD4 online for 360!!

SUCKS! Keeps dropping lobbies and can never get a game to start!
mattv is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 27 (permalink) Old 01-06-2008, 04:31 PM
Aspiring Bean Counter.
 
Slowhand's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Howard Johnson's Earthlight Room
Posts: 12,279
it's the same thing on PS3.

looks like infinity ward has some server issues.

Slowhand is offline  
post #3 of 27 (permalink) Old 01-06-2008, 04:32 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Jun 2003
Location: Somewhere between here and there
Posts: 1,055
and I hate how they do the respawn.. I die respawn and die again because theres 10 guys right there waiting to kill me. I LOVE single player and may have to keep playing that till they fix the servers.
mattv is offline  
 
post #4 of 27 (permalink) Old 01-06-2008, 09:17 PM
Lifer
 
1994SilverGT's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Location: Garland, TX
Posts: 1,975
computer doesnt have these issues. Lots of servers to choose from everywhere...

95' Red Mustang GT.

Slow.
1994SilverGT is offline  
post #5 of 27 (permalink) Old 01-06-2008, 10:28 PM
PVC Racing
 
musclestang89's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: DFW
Posts: 9,779
well I think it had alot to do with xbox live.

but right now working just fine. I love the online playing

"Less talkie talkie more ping pong"
musclestang89 is offline  
post #6 of 27 (permalink) Old 01-06-2008, 10:39 PM
JKD
Gracie Jiu Jitsu Addict
 
JKD's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Location: The weapon is only as good as the person wielding it.
Posts: 16,273
Quote:
Originally Posted by musclestang89
well I think it had alot to do with xbox live.

but right now working just fine. I love the online playing

I'm about to log on and play.

Shrimp'n ain't easy....
JKD is offline  
post #7 of 27 (permalink) Old 01-06-2008, 10:46 PM
PVC Racing
 
musclestang89's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: DFW
Posts: 9,779
Quote:
Originally Posted by JKD
I'm about to log on and play.

hurry up fool, we need another

"Less talkie talkie more ping pong"
musclestang89 is offline  
post #8 of 27 (permalink) Old 01-10-2008, 11:35 AM
Hamilton Racing Ownz U
 
STROKD's Avatar
 
Join Date: Mar 2001
Location: If you can't beat em, join em!!!
Posts: 10,712
Quote:
Originally Posted by musclestang89
well I think it had alot to do with xbox live.

but right now working just fine. I love the online playing
I love when you don't shoot me... keep shooting (and I'll make sure to gernade) Neurosion!

Grey 86 GT - Rebuild pending
Orange 08 Corvette
STROKD is offline  
post #9 of 27 (permalink) Old 01-10-2008, 11:36 AM
Hamilton Racing Ownz U
 
STROKD's Avatar
 
Join Date: Mar 2001
Location: If you can't beat em, join em!!!
Posts: 10,712
Quote:
Originally Posted by JKD
I'm about to log on and play.
you fail, we never saw you on...

Grey 86 GT - Rebuild pending
Orange 08 Corvette
STROKD is offline  
post #10 of 27 (permalink) Old 01-10-2008, 10:01 PM
JKD
Gracie Jiu Jitsu Addict
 
JKD's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Location: The weapon is only as good as the person wielding it.
Posts: 16,273
Quote:
Originally Posted by STROKD
you fail, we never saw you on...

My Xbox has offically taken a shit. I'm gonna send it back for repair this weekend. They said 100 bucks and 3 weeks should fix it.

Shrimp'n ain't easy....
JKD is offline  
post #11 of 27 (permalink) Old 01-10-2008, 10:03 PM
PVC Racing
 
musclestang89's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: DFW
Posts: 9,779
Quote:
Originally Posted by STROKD
I love when you don't shoot me... keep shooting (and I'll make sure to gernade) Neurosion!
LMAO, that was some funny shit


Steve- its not still under warranty? Did it get the 3 red lights?

"Less talkie talkie more ping pong"
musclestang89 is offline  
post #12 of 27 (permalink) Old 01-10-2008, 10:03 PM
Aspiring Bean Counter.
 
Slowhand's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Howard Johnson's Earthlight Room
Posts: 12,279
looks like the server maint. they did for PS3 last night worked. I didn't have any drops and got into a game immediately almost every time I tried today.

Slowhand is offline  
post #13 of 27 (permalink) Old 01-10-2008, 10:06 PM
JKD
Gracie Jiu Jitsu Addict
 
JKD's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Location: The weapon is only as good as the person wielding it.
Posts: 16,273
Quote:
Originally Posted by musclestang89
LMAO, that was some funny shit


Steve- its not still under warranty? Did it get the 3 red lights?

I dunno anything about 3 red lights. But it won't read any discs for some reason. It tries to load, makes a noise and then it goes from sayin "reading disc" to "open tray" and won't try to read them anymore.

It's out of warranty as of the week of Christmas.

Shrimp'n ain't easy....
JKD is offline  
post #14 of 27 (permalink) Old 01-12-2008, 08:08 PM
Hamilton Racing Ownz U
 
STROKD's Avatar
 
Join Date: Mar 2001
Location: If you can't beat em, join em!!!
Posts: 10,712
Quote:
Originally Posted by JKD
My Xbox has offically taken a shit. I'm gonna send it back for repair this weekend. They said 100 bucks and 3 weeks should fix it.
Damn that sucks... glad I got a back up for such a problem...

Wanna buy my spare?

Grey 86 GT - Rebuild pending
Orange 08 Corvette
STROKD is offline  
post #15 of 27 (permalink) Old 01-12-2008, 09:53 PM
JKD
Gracie Jiu Jitsu Addict
 
JKD's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Location: The weapon is only as good as the person wielding it.
Posts: 16,273
Quote:
Originally Posted by STROKD
Damn that sucks... glad I got a back up for such a problem...

Wanna buy my spare?

Nah, it's probably made of gold, or at least priced it's weight in gold.

Shrimp'n ain't easy....
JKD is offline  
post #16 of 27 (permalink) Old 01-12-2008, 10:28 PM
PVC Racing
 
musclestang89's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: DFW
Posts: 9,779
Quote:
Originally Posted by JKD
Nah, it's probably made of gold, or at least priced it's weight in gold.

LMAO

"Less talkie talkie more ping pong"
musclestang89 is offline  
post #17 of 27 (permalink) Old 01-12-2008, 11:07 PM
$uper $low
 
Magnus's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Plano
Posts: 5,782
I play cod4 online if anyone wants to add me and play
r0botech - gamertag

Magnus is offline  
post #18 of 27 (permalink) Old 01-13-2008, 04:36 PM
Hamilton Racing Ownz U
 
STROKD's Avatar
 
Join Date: Mar 2001
Location: If you can't beat em, join em!!!
Posts: 10,712
Quote:
Originally Posted by JKD
Nah, it's probably made of gold, or at least priced it's weight in gold.
not really, I was gonna sell it her ein the next few months on ebay... It'll prob fetch 150-200 bucks or so.

Grey 86 GT - Rebuild pending
Orange 08 Corvette
STROKD is offline  
post #19 of 27 (permalink) Old 01-13-2008, 04:44 PM
PVC Racing
 
musclestang89's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: DFW
Posts: 9,779
Steve do you got Forza 2? If so once you get your back lets all do some racing. Me , Matt and Chris was doing alittle racing last night. I realized I suck at the game

"Less talkie talkie more ping pong"
musclestang89 is offline  
post #20 of 27 (permalink) Old 01-13-2008, 10:59 PM
JKD
Gracie Jiu Jitsu Addict
 
JKD's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Location: The weapon is only as good as the person wielding it.
Posts: 16,273
Quote:
Originally Posted by musclestang89
Steve do you got Forza 2? If so once you get your back lets all do some racing. Me , Matt and Chris was doing alittle racing last night. I realized I suck at the game

Yup, I got it. I'll drag you both when I get my Xbox back.

Shrimp'n ain't easy....
JKD is offline  
post #21 of 27 (permalink) Old 01-13-2008, 11:17 PM
Lifer
 
01YZ2NV's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Shittin in the Kitchen
Posts: 1,249
been running great lately,,,gamer tag WhiskeredBeef
01YZ2NV is offline  
post #22 of 27 (permalink) Old 01-14-2008, 11:40 AM
The Decent Guy
 
Cartman's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: staying away from the tall woman with the adams apple.
Posts: 8,081
did any of you have a problem with your levels resetting? two nights in a row i went from a 41 to 49 and logged in the next day and itwas back to 41 with all the barracks stuff I had done showing not done. yesterday it kept me at level 50 that i am at now. all most to level 3 prestige, heard a rumor that once the new patch comes out at level 6 you get to use to attachments at once so red dot and silencer here i come
Cartman is offline  
post #23 of 27 (permalink) Old 01-14-2008, 10:05 PM
PVC Racing
 
musclestang89's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: DFW
Posts: 9,779
Quote:
Originally Posted by JKD
Yup, I got it. I'll drag you both when I get my Xbox back.

I'm a for sure on getting drugg. You just have to watch out for me, i will try and not take you out but i can't promise you anything. lol . just ask Matt

"Less talkie talkie more ping pong"
musclestang89 is offline  
post #24 of 27 (permalink) Old 01-15-2008, 10:05 PM
JKD
Gracie Jiu Jitsu Addict
 
JKD's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Location: The weapon is only as good as the person wielding it.
Posts: 16,273
Quote:
Originally Posted by musclestang89
I'm a for sure on getting drugg. You just have to watch out for me, i will try and not take you out but i can't promise you anything. lol . just ask Matt



I challenge Matt to a race for 1 million Forza dollars.

Shrimp'n ain't easy....
JKD is offline  
post #25 of 27 (permalink) Old 01-15-2008, 10:25 PM
PVC Racing
 
musclestang89's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: DFW
Posts: 9,779
Quote:
Originally Posted by JKD
I challenge Matt to a race for 1 million Forza dollars.

lol, just get your x-box fixed

"Less talkie talkie more ping pong"
musclestang89 is offline  
post #26 of 27 (permalink) Old 01-15-2008, 10:40 PM
JKD
Gracie Jiu Jitsu Addict
 
JKD's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Location: The weapon is only as good as the person wielding it.
Posts: 16,273
Quote:
Originally Posted by musclestang89
lol, just get your x-box fixed

Trust me, I can't wait to get it back. The PS2 isn't nearly as fun. I'm playing GTA San Andreas again.

Shrimp'n ain't easy....
JKD is offline  
post #27 of 27 (permalink) Old 01-17-2008, 05:05 PM
B-WIZ
 
KOZMO's Avatar
 
Join Date: Sep 2001
Location: There's a huge chance I've been registered longer than you.
Posts: 1,807
Quote:
Originally Posted by mattv
SUCKS! Keeps dropping lobbies and can never get a game to start!

its xbox live... not the servers

I can't explain the PS3 'cept that its playstation online... free servers... 'nuff said.




DFWSTANGS: just a jump-the-gun, criticize and judge-all-before-you-know-shit, racists, extremist, whats-a-mustang?, internet forum.
KOZMO is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Bookmarks

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the DFWstangs Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome