where to get a SNES? - DFWstangs Forums
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 17 (permalink) Old 06-05-2007, 02:21 AM Thread Starter
que?
 
grove rat's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 21,662
where to get a SNES?

after seeing this vid...


i gotta get another one that would probably be the only game i would play... maybe streetfighter too

how much could i get one of these locally? if i could score one for cheap i would go and get it today. if i do find one that doesnt work, do they have place that fix them?
grove rat is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 17 (permalink) Old 06-05-2007, 02:26 AM
Moved to dfw mustangs.net
 
lowthreeohz's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Hurst-Useless-Bedford area
Posts: 20,572
thrift town, or goodwill.

btw the people in that video suck. i'd own their bitchasses.
lowthreeohz is offline  
post #3 of 17 (permalink) Old 06-05-2007, 02:34 AM Thread Starter
que?
 
grove rat's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 21,662
Quote:
Originally Posted by lowthreeohz
thrift town, or goodwill.

btw the people in that video suck. i'd own their bitchasses.
damn, woulda never thought to look there.

lol, everybody is the best damn driver at super mario kart

this guy is pretty good though...

grove rat is offline  
 
post #4 of 17 (permalink) Old 06-05-2007, 02:41 AM
Time Served
 
Join Date: Jan 2004
Location: alvarado, tx
Posts: 728
alvarado gt is offline  
post #5 of 17 (permalink) Old 06-05-2007, 08:38 AM
600 plus a few
 
BottleRocket's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Westchester, the best Chester
Posts: 7,278
If you're close to Lewisville, check out Game Exchange on Main St.

They are over by the Auto Zone near LHS and have a good selection. They carry everything Gamestop gave up on basically.

Buy my car! https://www.dfwstangs.net/classifieds...product=124819



some people are like slinkies; they're completely useless, but still bring a smile to your face when you push them down a flight of stairs.
BottleRocket is offline  
post #6 of 17 (permalink) Old 06-05-2007, 09:42 AM
Googlist-Wikipedian
 
Hunt4m3x's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: de_aztec
Posts: 4,814
Just get an XBOX


and softmod it and use the nes and snes programs.

i got it and comes with like 2k roms.

2005 Infiniti G35 Sedan Ivory Pearl Premium

2006 Infiniti FX45 Liquid Platinum

2010 Polaris Ranger RZR S Orange Madness







Ban count: 2
Hunt4m3x is offline  
post #7 of 17 (permalink) Old 06-05-2007, 09:59 PM
We lost one.....
 
Mychael101's Avatar
 
Join Date: Jun 2001
Location: Red Oak TX
Posts: 6,415
Quote:
Originally Posted by Hunt4m3x
Just get an XBOX


and softmod it and use the nes and snes programs.

i got it and comes with like 2k roms.
Any chance there is something like that available for the PSP?
Mychael101 is offline  
post #8 of 17 (permalink) Old 06-05-2007, 10:54 PM
Censored
 
big_tiger's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Arlington, TX
Posts: 3,699
Quote:
Originally Posted by Grove Rat
damn, woulda never thought to look there.

lol, everybody is the best damn driver at super mario kart

this guy is pretty good though...

Holy crap he barely messed up 1 time in all those races. I wonder how many times it took him to get it down like that.

Doors Done Rite
big_tiger is offline  
post #9 of 17 (permalink) Old 06-05-2007, 11:04 PM
mannish boy
 
Cooter's Avatar
 
Join Date: Jun 2000
Location: drunk on diesel
Posts: 31,758
lmao, no shit, I bought an SNES off ebay about 4yrs ago JUST so I could play Mario Kart!

I got the deck, like 6 games, 3 controllers, etc. for $40

I still have everything, but somewhere along the line, the fucking power source got thrown away/lost

pisser is you can buy a fucking deck with power source, controllers, etc. for about the same price as just a power source! LOL!

buy one, it's fun as hell
Cooter is offline  
post #10 of 17 (permalink) Old 06-05-2007, 11:17 PM Thread Starter
que?
 
grove rat's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 21,662
Quote:
Originally Posted by Cooter
lmao, no shit, I bought an SNES off ebay about 4yrs ago JUST so I could play Mario Kart!

I got the deck, like 6 games, 3 controllers, etc. for $40

I still have everything, but somewhere along the line, the fucking power source got thrown away/lost

pisser is you can buy a fucking deck with power source, controllers, etc. for about the same price as just a power source! LOL!

buy one, it's fun as hell
wanna make a deal
grove rat is offline  
post #11 of 17 (permalink) Old 06-06-2007, 12:10 PM
Googlist-Wikipedian
 
Hunt4m3x's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: de_aztec
Posts: 4,814
Quote:
Originally Posted by Mychael101
Any chance there is something like that available for the PSP?

http://www.mxemu.com/news.php?newsid=1116356366

yup.

2005 Infiniti G35 Sedan Ivory Pearl Premium

2006 Infiniti FX45 Liquid Platinum

2010 Polaris Ranger RZR S Orange Madness







Ban count: 2
Hunt4m3x is offline  
post #12 of 17 (permalink) Old 06-06-2007, 01:15 PM
Owned!!
 
D-Money2003's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Ft. Worth
Posts: 1,426
Quote:
Originally Posted by Grove Rat
damn, woulda never thought to look there.

lol, everybody is the best damn driver at super mario kart

this guy is pretty good though...

Try traders village or the flea market on henderson in ft. worth. i have them games on my flash drive. i also have NES games on my flash drive they bring back lots of memories

www.myspace.com/dmoney86
D-Money2003 is offline  
post #13 of 17 (permalink) Old 06-06-2007, 01:41 PM
On a downward spiral
 
idrivea4banger's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: in the land of the crazy and the wicked; a place far far away from reality; in a distant galaxy with demonic beings, a place only known as: crooked I
Posts: 5,334
i got two homeboys who each have 2 snes and nes systems. fun as hell when youre drinking.

Quote:
Originally Posted by Geof
Hopefully this storm will blow idrivea4banger's sig the fuck away.
Quote:
Originally Posted by Mustangman_2000
Someone who is able, needs to put the cock block on his ridiculous sig.
Quote:
Originally Posted by Cooter
and your sig causes distress in 74% of board members and 98% of migratory birds
Quote:
Originally Posted by BOOSTED32V
No, your sig sucks like a whitegirl trying to get a promotion
Quote:
Originally Posted by Da Prez
my excuse is i dont give a fuck...
idrivea4banger is offline  
post #14 of 17 (permalink) Old 06-06-2007, 01:51 PM
P1
 
gonzo's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: I like steak
Posts: 2,624
if you still stay in PG there is a place here in mesquite across from AMC 30 called Game Trade that has old stuff sometimes. But your best bet will prolly be EBAY
gonzo is offline  
post #15 of 17 (permalink) Old 06-06-2007, 02:18 PM
Time Served
 
Join Date: Jul 2002
Location: G'ville TX
Posts: 541
Just get u an NES and hook up the Excite Bike or Mike Tyson's Punchout...
cman7482 is offline  
post #16 of 17 (permalink) Old 06-07-2007, 05:06 PM Thread Starter
que?
 
grove rat's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 21,662
ok, just remembered that my lil sis has a nintendo gamecube that is just sittin in her closet.

<----no internet access till sunday

could anyone look up and see if they make a gamecube disk wit all the old games on it? thanks if anyone can help
grove rat is offline  
post #17 of 17 (permalink) Old 06-12-2007, 03:34 AM Thread Starter
que?
 
grove rat's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 21,662
Quote:
Originally Posted by alvarado gt

does that seem like a fair price for that deal?
grove rat is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Bookmarks

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the DFWstangs Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome