My old friend DOMS - DFWstangs Forums
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 6 (permalink) Old 12-09-2008, 11:31 AM Thread Starter
Nobody
 
SuperWho?'s Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Castle Grayskull
Posts: 1,803
My old friend DOMS

You ever finish a leg workout, and on the way home you just know that come tomorrow, you aren't going to be able to even take a crap without wanting to die. And that the day after it's probably gonna be even worse. It's a love hate relationship. But that's the price you pay to play the game.

New Project 1964 C10 350/700r4
SuperWho? is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 6 (permalink) Old 12-09-2008, 12:11 PM
African Booty Scratcher
 
ELVIS's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: Uranus
Posts: 13,150
Quote:
Originally Posted by SuperWho?
You ever finish a leg workout, and on the way home you just know that come tomorrow, you aren't going to be able to even take a crap without wanting to die. And that the day after it's probably gonna be even worse. It's a love hate relationship. But that's the price you pay to play the game.
i think you're doing it wrong if your asshole hurts after a leg workout., either that or you workout with adam.

god bless.

You don't have to earn my respect, you have to earn my disrespect.

Quote:
Originally Posted by Sean88gt View Post
Standing in a cell with tears running down your face and blood down your legs is no way to protest.
ELVIS is offline  
post #3 of 6 (permalink) Old 12-09-2008, 12:12 PM
Lifer
 
ThreeFingerPete's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 14,894
Quote:
Originally Posted by ELVIS
i think you're doing it wrong if your asshole hurts after a leg workout., either that or you workout with adam.

god bless.
cuz he needed the money!

ThreeFingerPete is offline  
 
post #4 of 6 (permalink) Old 12-09-2008, 12:35 PM Thread Starter
Nobody
 
SuperWho?'s Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Castle Grayskull
Posts: 1,803
Quote:
Originally Posted by ELVIS
i think you're doing it wrong if your asshole hurts after a leg workout., either that or you workout with adam.

god bless.
LOL. maybe I should blow dry my taint.

New Project 1964 C10 350/700r4
SuperWho? is offline  
post #5 of 6 (permalink) Old 12-09-2008, 04:47 PM
Lifer
 
01svtboy's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: Turbo 5.4 is a thief.
Posts: 1,847
Quote:
Originally Posted by SuperWho?
LOL. maybe I should blow dry my taint.
beat me to it, lol

http://banamex.mybrute.com

01 silver lightning
FOR SALE
* Lightning supercharger set up.*$800
-supercharger, intake manifold, intercooler, fuel rails, and 7 42lb injectors. plus misc.. parts
*4.6/5.4 Cobra water pump $60
*4R100 with 36k miles $800
Turbo 5.4 is a thief
01svtboy is offline  
post #6 of 6 (permalink) Old 12-10-2008, 08:32 AM Thread Starter
Nobody
 
SuperWho?'s Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Castle Grayskull
Posts: 1,803
I can not express how great this stuff is. I tried it out on one leg and it feels almost normal, just a little tight. The other leg is killing me. I put some on as fast as I could this morning. This shit is worth it. I read about it elsewhere a while back, and can't live without it. Blows all the other creams out of the water.

http://www.traumeel.com/products/?sm...odID=1&modus=1

New Project 1964 C10 350/700r4
SuperWho? is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Bookmarks

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the DFWstangs Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome