Talisman??? - DFWstangs Forums
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 64 (permalink) Old 04-11-2003, 12:07 PM Thread Starter
Live and Learn
 
Join Date: Apr 2002
Location: Arlington
Posts: 965
Talisman???

Hey Talisman, you need to finish your car so you can beat my 99.
(well maybe you will be able to beat it) Hey I thought that thing was fast? Well we do know that it isnt faster than mine. I wonder what would happen if I changed the stock gears? The only thing I can think is that James car was real slow. LOL I guess it could be the driver.
The Joker is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 64 (permalink) Old 04-11-2003, 12:29 PM
.
 
Join Date: Jun 2001
Posts: 7,214
Not another one of these threads

Your car is slightly more modded then mine was.

BTW He could only edge me on a punch, who knows what woulda happened if we went over 60 in the punch

Want some 4:30's
SLP007 is offline  
post #3 of 64 (permalink) Old 04-11-2003, 02:56 PM
Time Served
 
Join Date: Apr 2002
Location: Arlington
Posts: 655
I believe all three races we're from a punch, and Talisman got beat all three times.
Shane is offline  
 
post #4 of 64 (permalink) Old 04-11-2003, 05:07 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Re: Talisman???

Quote:
Originally posted by The Joker
Hey Talisman, you need to finish your car so you can beat my 99.
(well maybe you will be able to beat it) Hey I thought that thing was fast? Well we do know that it isnt faster than mine. I wonder what would happen if I changed the stock gears? The only thing I can think is that James car was real slow. LOL I guess it could be the driver.
I'm sorry, I couldn't see what you were typing I was so far ahead of you off the line. Whats that sound? Must be me putting rock chips in your bumper. Go buy some newer yellow tires and maybe you'll be able to hook up next time, flamer.
talisman is offline  
post #5 of 64 (permalink) Old 04-12-2003, 08:56 AM Thread Starter
Live and Learn
 
Join Date: Apr 2002
Location: Arlington
Posts: 965
Re: Re: Talisman???

Quote:
Originally posted by talisman
I'm sorry, I couldn't see what you were typing I was so far ahead of you off the line. Whats that sound? Must be me putting rock chips in your bumper. Go buy some newer yellow tires and maybe you'll be able to hook up next time, flamer.
yeah thats the only way you can win......that is when we really arent racing, but thats ok one day your fox body might be able to beat my slightly modded 4.6. LOL Anyway if you want to race off the line then be at kennedale next Friday night and I will race you over and over till I miss a gear and you win.
The Joker is offline  
post #6 of 64 (permalink) Old 04-12-2003, 11:22 AM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Re: Re: Re: Talisman???

Quote:
Originally posted by The Joker
yeah thats the only way you can win......that is when we really arent racing, but thats ok one day your fox body might be able to beat my slightly modded 4.6. LOL Anyway if you want to race off the line then be at kennedale next Friday night and I will race you over and over till I miss a gear and you win.
Race Cyanide!
66Deuce is offline  
post #7 of 64 (permalink) Old 04-12-2003, 11:34 AM Thread Starter
Live and Learn
 
Join Date: Apr 2002
Location: Arlington
Posts: 965
That would be cool. Race my old car. Plus I dont think he should be racing it till he fixes the rearend.
The Joker is offline  
post #8 of 64 (permalink) Old 04-12-2003, 04:45 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Re: Re: Re: Talisman???

Quote:
Originally posted by The Joker
yeah thats the only way you can win......that is when we really arent racing, but thats ok one day your fox body might be able to beat my slightly modded 4.6. LOL Anyway if you want to race off the line then be at kennedale next Friday night and I will race you over and over till I miss a gear and you win.


You throw in slightly modded like my car has a stroker motor in it. Beware of an H-pipe and some pulleys! Why the fuck would I go to Kennedale on a Friday? Get there at 6, and wow! You MIGHT be able to get 3 runs in! Anytime you want a rematch on the street off the line you know my phone number slow ass.
talisman is offline  
post #9 of 64 (permalink) Old 04-12-2003, 11:52 PM Thread Starter
Live and Learn
 
Join Date: Apr 2002
Location: Arlington
Posts: 965
This is true you will need more than 3 runs for me to miss a gear and you win.... Hey if I'm the slow ass why were you always behind me?
The Joker is offline  
post #10 of 64 (permalink) Old 04-12-2003, 11:58 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by The Joker
Hey if I'm the slow ass why were you always behind me?



Probably because I couldnt concentrate being doubled over in laughter at your yellow ricer tires.
talisman is offline  
post #11 of 64 (permalink) Old 04-13-2003, 12:04 AM Thread Starter
Live and Learn
 
Join Date: Apr 2002
Location: Arlington
Posts: 965
yeah those tires are crap, but atleast all my rims match. Hey those tires did work good enough to beat you. I think pulling on you while spinning is pretty neat.
The Joker is offline  
post #12 of 64 (permalink) Old 04-13-2003, 12:06 AM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by The Joker
yeah those tires are crap, but atleast all my rims match. Hey those tires did work good enough to beat you. I think pulling on you while spinning is pretty neat.




When did my tires do anything other than chirp?
talisman is offline  
post #13 of 64 (permalink) Old 04-13-2003, 02:26 PM
Punk Ass Newbie
 
Join Date: May 2002
Location: Somewhere between here and hell
Posts: 23
LMAO

If he beat you as bad as I herd I bet have a little ole Ford truck that might be more your speed

hey Joker, did I see mention of Kennedale?? When and where! I still want a chance at the 99 from a dead stop.


And I am not afraid to admit The Joker beat me from about a 50-60 MPH punch on the freeway. He had the best 2 out of three on me, but I did get him once.

Last edited by Scott88LX; 04-13-2003 at 02:29 PM.
Scott88LX is offline  
post #14 of 64 (permalink) Old 04-13-2003, 02:59 PM Thread Starter
Live and Learn
 
Join Date: Apr 2002
Location: Arlington
Posts: 965
Yeah your lucky I missed third. LOL
The Joker is offline  
post #15 of 64 (permalink) Old 04-13-2003, 03:57 PM
Punk Ass Newbie
 
Join Date: May 2002
Location: Somewhere between here and hell
Posts: 23
ANd all this time you told me it was beacuse I got the jump on you and you couldnt catch up.
Scott88LX is offline  
post #16 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 08:56 AM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by talisman
When did my tires do anything other than chirp?
But you still lost to a measly 4.6L. That is sadness. I've seen a big ol' Cadillac Escalade beat a 4.6L at a light before!
66Deuce is offline  
post #17 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 04:42 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by 66Deuce
But you still lost to a measly 4.6L. That is sadness. I've seen a big ol' Cadillac Escalade beat a 4.6L at a light before!

Most cadillacs have 4.6s in them. I dont see you running anything other than a Grand Am and your mouth so STFU and go work on your Nova.
talisman is offline  
post #18 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 09:33 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by talisman
Most cadillacs have 4.6s in them. I dont see you running anything other than a Grand Am and your mouth so STFU and go work on your Nova.
http://www.cadillac.com/cadillacjsp/...de/engine.html

6.0L 345HP V8 and no fake hood scoops. At least I don't brag about my car and get beat by everything that crosses my path. Has your car EVER won a race? If it will make you feel better, I will race you in my Grand Am.

P.S. You will be one of the first to know when the Nova is ready so you can get started on making up lame excuses for yourself as always bitch!
66Deuce is offline  
post #19 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 09:35 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by 66Deuce
[BHas your car EVER won a race? [/B]


Has your car ever RUN?
talisman is offline  
post #20 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 09:44 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by talisman
Has your car ever RUN?
66Deuce is offline  
post #21 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 09:46 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by 66Deuce


I'll take that as a substitute for a big fat NO. Go bench race with Stangtamer, boy and STFU.
talisman is offline  
post #22 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 09:53 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by talisman
I'll take that as a substitute for a big fat NO. Go bench race with Stangtamer, boy and STFU.
At least I have the satisfaction of knowing the job was done right by me rather than pay everyone to do my car work for me. You are the benchracer with your fucking clean pansy ass hands. Have you even put one damned part on your car? I bet you even had someone hang the damn air-freshner in your car you cock-knocker!
66Deuce is offline  
post #23 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 09:58 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by 66Deuce
At least I have the satisfaction of knowing the job was done right by me rather than pay everyone to do my car work for me. You are the benchracer with your fucking clean pansy ass hands. Have you even put one damned part on your car? I bet you even had someone hang the damn air-freshner in your car you cock-knocker!


Oh yeah, I' havent done a damn thing to that car myself. I didnt convert it to a 5 speed in the O'Reillys parking lot, no less, or redo damn near the entire interior. Thats fine. You can 'call me out' with your weekend race car that doesnt run VS my daily driver to your hearts content, but all it amounts to is masturbation without the payoff.
talisman is offline  
post #24 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 10:01 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by talisman
Oh yeah, I' havent done a damn thing to that car myself. I didnt convert it to a 5 speed in the O'Reillys parking lot, no less, or redo damn near the entire interior. Thats fine. You can 'call me out' with your weekend race car that doesnt run VS my daily driver to your hearts content, but all it amounts to is masturbation without the payoff.
Don't take credit for Cyanide putting in your tranny! You nutless wonder! OHHHH! You unbolted and bolted in a seat or two! You Master Mechanic!!!
66Deuce is offline  
post #25 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 10:02 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by 66Deuce
At least I have the satisfaction of knowing the job was done right by me rather than pay everyone to do my car work for me.


LMFAO, and btw- who just paid Clark Bros to do about 2K worth of body work? Thank you, drive through in the car 'you' are doing ALL the work to that still doesnt run.
talisman is offline  
post #26 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 10:10 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by talisman
LMFAO, and btw- who just paid Clark Bros to do about 2K worth of body work? Thank you, drive through in the car 'you' are doing ALL the work to that still doesnt run.
LOL! At least my car is worth it Dime_A_Dozen Boy! I never called you out, just telling it like it is. I can say I am doing 90% of the work on my car, can you? Thank you and please drive through, but don't lose to a Kia on your way!
66Deuce is offline  
post #27 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 10:13 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by 66Deuce
LOL! At least my car is worth it Dime_A_Dozen Boy! I never called you out, just telling it like it is. I can say I am doing 90% of the work on my car, can you? Thank you and please drive through, but don't lose to a Kia on your way!


Waahhh wahhhh wahhh, my pussy hurts because I'm a hypocrite! Tell you what, name ONE thing an outside party has done to my car aside from the gears? Which, I HAVE done before in the past, but simply chose not to this time.


[crickets chirping]
talisman is offline  
post #28 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 10:18 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by talisman
Waahhh wahhhh wahhh, my pussy hurts because I'm a hypocrite! Tell you what, name ONE thing an outside party has done to my car aside from the gears? Which, I HAVE done before in the past, but simply chose not to this time.


[crickets chirping]
Did you not just pay $125.00 for a window!? Who is putting on your heads, intake, and cams? Why does it have to be aside from the gears, you still didn't install them? By the way, wasn't it the fragmented ring gear that you installed hanging in the old store?
66Deuce is offline  
post #29 of 64 (permalink) Old 04-14-2003, 10:22 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by 66Deuce
Did you not just pay $125.00 for a window!? Who is putting on your heads, intake, and cams? Why does it have to be aside from the gears, you still didn't install them? By the way, wasn't it the fragmented ring gear that you installed hanging in the old store?


The ring gear in the store was the orignal unit out of the 7.5 in my SVO before it was upgraded to the 8.8. Yeah, I paid money for a window. So what. Am I supposed to leave my car unprotected without windows outside so they can steal the whole thing later that night? You think I havent put on heads/cam/intake before? I know every nut and bolt ON a Fox body. In simplistic terms, so as you to understand, that means I will be putting them on.
talisman is offline  
post #30 of 64 (permalink) Old 04-15-2003, 04:08 PM
Blessed
 
StangTamer's Avatar
 
Join Date: Aug 2001
Location: In the light.
Posts: 7,507
Quote:
Originally posted by talisman
I'll take that as a substitute for a big fat NO. Go bench race with Stangtamer, boy and STFU.
Go run a mid 14 Captain H-pipe.
StangTamer is offline  
post #31 of 64 (permalink) Old 04-15-2003, 04:44 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by StangTamer
Go run a mid 14 Captain H-pipe.

If you want to talk shit, try and do it with someone on the same level as yourself. If you want to continue this, I'll get my 2 year old nephew to respond to your replies.
talisman is offline  
post #32 of 64 (permalink) Old 04-16-2003, 09:32 AM
Blessed
 
StangTamer's Avatar
 
Join Date: Aug 2001
Location: In the light.
Posts: 7,507
Quote:
Originally posted by talisman
If you want to talk shit, try and do it with someone on the same level as yourself. If you want to continue this, I'll get my 2 year old nephew to respond to your replies.

...and if you want to drag race, you might want to get your 2 year old nephew to do that for you too, since he can beat you by a few wagon lengths.
StangTamer is offline  
post #33 of 64 (permalink) Old 04-16-2003, 05:23 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by StangTamer
...and if you want to drag race, you might want to get your 2 year old nephew to do that for you too, since he can beat you by a few wagon lengths.



You smell like poo!
talisman is offline  
post #34 of 64 (permalink) Old 04-16-2003, 05:45 PM
Bitter Italian
 
Wario's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: On the mat.
Posts: 6,101
Quote:
Originally posted by talisman
You smell like poo!

LOL

you're nephew is cute Eric.
Wario is offline  
post #35 of 64 (permalink) Old 04-17-2003, 10:38 AM
The Decent Guy
 
Cartman's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: staying away from the tall woman with the adams apple.
Posts: 8,081
Re: Talisman???

Quote:
Originally posted by The Joker
Hey Talisman, you need to finish your car so you can beat my 99.
(well maybe you will be able to beat it) Hey I thought that thing was fast? Well we do know that it isnt faster than mine. I wonder what would happen if I changed the stock gears? The only thing I can think is that James car was real slow. LOL I guess it could be the driver.
off the subject, do you have a pic of your cougar???
Cartman is offline  
post #36 of 64 (permalink) Old 04-17-2003, 11:48 AM
Boomhauer's evil twin
 
1RED94's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: Austin
Posts: 2,474
After reading this crap, it's obvious that all of you guys need to move to Garland.
1RED94 is offline  
post #37 of 64 (permalink) Old 04-17-2003, 12:47 PM
Good times
 
SVT Lurch's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: Texas
Posts: 9,488
yeah, you could call the waaaahbulance to take you...
SVT Lurch is offline  
post #38 of 64 (permalink) Old 04-17-2003, 05:31 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Thumbs up

Quote:
Originally posted by white02gt
LOL

you're nephew is cute Eric.


Thanks dude.
talisman is offline  
post #39 of 64 (permalink) Old 04-18-2003, 10:23 PM
Pogue Mahone!!!!!!
 
CyaNide's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: Electric Larryland
Posts: 1,456
Benchracers have too much time on their hands

1951 Ford business Coupe / 2001 Ram Cummins/ '77 Scout Traveler 4x4 / '82 Big window Mont / '67 Mustang coupe/'31 Model A Coupe

Obama = too much government = unAmerican
CyaNide is offline  
post #40 of 64 (permalink) Old 04-19-2003, 08:37 AM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by CyaNide
Benchracers have too much time on their hands
LOL! Okay tint-boy!
66Deuce is offline  
post #41 of 64 (permalink) Old 04-29-2003, 12:35 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by talisman
Tell you what, name ONE thing an outside party has done to my car aside from the gears? Which, I HAVE done before in the past, but simply chose not to this time.


[crickets chirping]
LMFAO! You had to go and get more people to install your cam and heads! I knew you didn't know how to work on cars! You must be very proud of yourself.
66Deuce is offline  
post #42 of 64 (permalink) Old 04-29-2003, 10:13 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by 66Deuce
LMFAO! You had to go and get more people to install your cam and heads! I knew you didn't know how to work on cars! You must be very proud of yourself.


Yep your're 100% right. I just drank beer and stood around while my 2 friends did all the work. If you had any friends you might know what that was like. You just pay people you dont know to do the work instead, whereas by buying alcohol I get it done for free. So yeah, I am pretty proud of myself jackhole.
talisman is offline  
post #43 of 64 (permalink) Old 04-29-2003, 10:44 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by talisman
If you had any friends you might know what that was like. You just pay people you dont know to do the work instead, whereas by buying alcohol I get it done for free.
Bitch please! Don't try to change the fact that you don't ever work on your car. I don't burden my "friends" to put my fucking parts on because I'm afraid to get my hands dirty like you are you cunt! I have never paid anyone I don't know to work on my car. Put the fucking crack pipe down! I do the work myself and you know it! I guess this is someone I don't know in this pic?





Go on... keep pretending you do the work on your car. Keep talking trash if it makes you feel better. I will still be here to expose the fake that you are.


Thank you and have a great day!
66Deuce is offline  
post #44 of 64 (permalink) Old 04-29-2003, 10:47 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by 66Deuce


HAHAHAHAHHAHA, yeah, I know that guy in that full face coving mask! How could I have ever doubted you??!?That could be fuckin Macully Culkin for all I know motherfucker!
talisman is offline  
post #45 of 64 (permalink) Old 04-29-2003, 10:51 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by talisman
HAHAHAHAHHAHA, yeah, I know that guy in that full face coving mask! How could I have ever doubted you??!?That could be fuckin Macully Culkin for all I know motherfucker!
Macully? Who is Macully? What is a face coving mask?
Quit trying to change the subject, subjeckt, subgeckt.
66Deuce is offline  
post #46 of 64 (permalink) Old 04-30-2003, 05:46 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Talisman are you mad?
66Deuce is offline  
post #47 of 64 (permalink) Old 04-30-2003, 06:11 PM
v2004 rebooted.
 
talisman's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 30,955
Quote:
Originally posted by 66Deuce
Talisman are you mad?

What do I have to be mad at?
talisman is offline  
post #48 of 64 (permalink) Old 04-30-2003, 06:16 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
You have a in your sig.... I figured your car may be having problems since "you" recently installed your parts.
66Deuce is offline  
post #49 of 64 (permalink) Old 04-30-2003, 06:55 PM
Horsepower Extractor
 
Join Date: Oct 2002
Location: Welding in shorts and a t-shirt.
Posts: 4,738
Quote:
Originally posted by 66Deuce
You have a in your sig.... I figured your car may be having problems since "you" recently installed your parts.
I'm wondering who is going to breakdown first and install a big shot of nitrous on their motor.... you or Cyanide.

Last edited by 66Deuce; 05-01-2003 at 08:13 AM.
66Deuce is offline  
post #50 of 64 (permalink) Old 05-01-2003, 10:06 PM
Pogue Mahone!!!!!!
 
CyaNide's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: Electric Larryland
Posts: 1,456
[QUOTE]Originally posted by 66Deuce
I'm wondering who is going to breakdown first and install a big shot of nitrous on their motor.... you or Cyanide. [/QUOTE


1951 Ford business Coupe / 2001 Ram Cummins/ '77 Scout Traveler 4x4 / '82 Big window Mont / '67 Mustang coupe/'31 Model A Coupe

Obama = too much government = unAmerican
CyaNide is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Bookmarks

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the DFWstangs Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome