32v from hell - DFWstangs Forums
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 91 (permalink) Old 12-18-2001, 01:25 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
32v from hell

That car is clow as shit. You should have waited for newer one. I see you get beat all the time
Treybizttu is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 91 (permalink) Old 12-18-2001, 01:31 PM
Back To Normal
 
2001 GT's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Beyond the Abyss
Posts: 6,180
Rookie
2001 GT is offline  
post #3 of 91 (permalink) Old 12-18-2001, 01:53 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
That guy just sucks he has decided that his car is the greatest thing ever and its not that fast also that kids a spare
Treybizttu is offline  
 
post #4 of 91 (permalink) Old 12-18-2001, 02:40 PM
DERP DERP DERP
 
90GT50's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Close one eye, step to the side.
Posts: 36,645
first of all I don't think you know what it means to be blown,
secondly, don't use your first two posts to tell someone their car is slow, and third and last,YOU'RE FUCKIN' RETARDED!
90GT50 is offline  
post #5 of 91 (permalink) Old 12-19-2001, 07:47 AM
The Janitor
 
32VfromHell's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Sacred Heart Hospital
Posts: 16,424
my car gets beat all the time? that only would be possible if i raced. post up your car, biatch.
32VfromHell is offline  
post #6 of 91 (permalink) Old 12-19-2001, 08:00 AM
Merry HoHo
 
SNEAKY's Avatar
 
Join Date: Apr 2001
Location: User Id: 30310 Name: SneakyDaPimp
Posts: 32,791
Re: 32v from hell

Quote:
Originally posted by Great2bblown
That car is clow as shit. You should have waited for newer one. I see you get beat all the time
and i wonder who is slow
SNEAKY is offline  
post #7 of 91 (permalink) Old 12-19-2001, 09:52 AM
M0DERAT0R
 
Boss Hogg's Avatar
 
Join Date: Apr 2000
Location: Hazzard County
Posts: 19,655
I agree. Ryan's car is a 14 second car.

'08 Pontiac G8 GT
Bone Stock
13.7 @ 102 mph
Boss Hogg is offline  
post #8 of 91 (permalink) Old 12-19-2001, 10:34 AM
Crash Test Dummy
 
Monsoon X's Avatar
 
Join Date: Apr 2000
Location: never never land
Posts: 21,966
Ryan's car vs. My old Contour SVT

Specialty cars
Both SVTs
Both slow
Both spent more time at Ford than in the owner's garage.
Monsoon X is offline  
post #9 of 91 (permalink) Old 12-19-2001, 11:26 AM
The Janitor
 
32VfromHell's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Sacred Heart Hospital
Posts: 16,424
Quote:
Originally posted by David Z28
I agree. Ryan's car is a 14 second car.
32VfromHell is offline  
post #10 of 91 (permalink) Old 12-19-2001, 11:34 AM
The Janitor
 
32VfromHell's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Sacred Heart Hospital
Posts: 16,424
Quote:
Originally posted by David Z28
I agree. Ryan's car is a 14 second car.
32VfromHell is offline  
post #11 of 91 (permalink) Old 12-19-2001, 04:11 PM
cotm
Guest
 
Posts: n/a
Quote:
Originally posted by redmonsoon
Ryan's car vs. My old Contour SVT

Specialty cars
Both SVTs
Both slow
Both spent more time at Ford than in the owner's garage.
What you say??
post #12 of 91 (permalink) Old 12-19-2001, 04:31 PM
Crash Test Dummy
 
Monsoon X's Avatar
 
Join Date: Apr 2000
Location: never never land
Posts: 21,966
Quote:
Originally posted by 32VFromAtlantis


What you say??

You heard me. I've never seen a bigger POSCobra than yours. And here I thought the only crappy SVT was the Contour.

If I were you I would go outside and plant a swift kick in that thing's quarter panel.
Monsoon X is offline  
post #13 of 91 (permalink) Old 12-19-2001, 07:51 PM
cotm
Guest
 
Posts: n/a
Quote:
Originally posted by redmonsoon
You heard me. I've never seen a bigger POSCobra than yours.
The joke - ......


Your head - X

Does Atlantis exist?

Apply that to my sig, and "From:" tagline.

PARODY! IRONY!
post #14 of 91 (permalink) Old 12-19-2001, 10:20 PM
The Janitor
 
32VfromHell's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Sacred Heart Hospital
Posts: 16,424
you guys suck, im going home :P
32VfromHell is offline  
post #15 of 91 (permalink) Old 12-20-2001, 05:03 AM
 
Join Date: Aug 2001
Posts: 829
Quote:
Originally posted by 32VfromHell
you guys suck, im going home :P

how you gettin' there? don't miss the bus
jrmcm is offline  
post #16 of 91 (permalink) Old 12-20-2001, 10:34 AM
 
Join Date: Dec 2001
Posts: 44
Re: 32v from hell

Quote:
Originally posted by Great2bblown
That car is clow as shit. You should have waited for newer one. I see you get beat all the time
clow?
Gixxerpunk is offline  
post #17 of 91 (permalink) Old 12-20-2001, 03:37 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
I saw Jon drag your ass all motor....
Treybizttu is offline  
post #18 of 91 (permalink) Old 12-20-2001, 03:39 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
I was drunk while typing the first few posts so please excuse my spelling.
Treybizttu is offline  
post #19 of 91 (permalink) Old 12-20-2001, 04:00 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
A couple of kids i know from school went over to that kid with the cobras house because he was talking shit to them and he hid in his garage and made his dad come out. That's ridiculus he should stand up for himself and not be such a damn pussy...
Treybizttu is offline  
post #20 of 91 (permalink) Old 12-21-2001, 12:35 AM
KJ94GT
Guest
 
Posts: n/a
Quote:
Originally posted by Great2bblown
A couple of kids i know from school went over to that kid with the cobras house because he was talking shit to them and he hid in his garage and made his dad come out. That's ridiculus he should stand up for himself and not be such a damn pussy...
Hey, thugboy... You're lucky your ass didn't get shot for being at someone's house and harassing them!
post #21 of 91 (permalink) Old 12-21-2001, 08:00 PM
DERP DERP DERP
 
90GT50's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Close one eye, step to the side.
Posts: 36,645
Great2bblown, exactly how old are you? ( just curious.)
90GT50 is offline  
post #22 of 91 (permalink) Old 12-21-2001, 09:39 PM
Blood Junky
 
Join Date: Nov 2000
Location: N. FTW
Posts: 582
What do you drive great2bblown?....Ryan's car might not be fast yet(I don't know for sure..never raced him )..but I know of a few car's that run pretty good if you would like to line up.

94 Cobra-Finally runs, sorta
02 F250
04 GT
06 Raptor 350
02 Raptor 660



Fastblkhatch is offline  
post #23 of 91 (permalink) Old 12-22-2001, 06:03 PM
I am back
 
SC2K's Avatar
 
Join Date: Jun 2001
Location: trying to get MOD to race!!
Posts: 1,729
Hay look you little bitch how the fuck are you going to go to someones house and talk shit to them? If you want to race a real car give me a call or better yet why don't you and tuge want a be's step up and come on over?? It's really not that hard to find me.


some people try and be bad ass hiding behind all there friends.
SC2K is offline  
post #24 of 91 (permalink) Old 12-23-2001, 11:16 AM
GE
Lifer
 
GE's Avatar
 
Join Date: Sep 2000
Location: Richardson, TX
Posts: 32,086
Quote:
Originally posted by Great2bblown
A couple of kids i know from school went over to that kid with the cobras house because he was talking shit to them and he hid in his garage and made his dad come out. That's ridiculus he should stand up for himself and not be such a damn pussy...
Exactly. A bunch of kids. LOL! ERRR .... my buddies this and my buddies that. hahaa. What a tool.
GE is offline  
post #25 of 91 (permalink) Old 12-23-2001, 12:48 PM
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 420
RRiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggghhtttttt!

wow we are just so cool to talk shit on the computer. WTF you gonna race ? WOW fuckin wannabe keybored racers
MEAN STREET 5.0 is offline  
post #26 of 91 (permalink) Old 12-24-2001, 08:14 AM
I'm # 209
 
94cobrastang's Avatar
 
Join Date: Jul 2000
Location: here
Posts: 3,562
keyboeard racers

I got a badass keyboard that will beat your pos keyboard
94cobrastang is offline  
post #27 of 91 (permalink) Old 12-24-2001, 11:39 AM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
Dude I wasn't involved with the thing at his house just stating some facts... And Ryan can't talk shit. He talked shit about JOn's car ... Jon beat him fair and square so Ryan statred making fun of Jon's presonal life. Wtf is that.

Oh i drive a 94 Blown Gt
Built Stroker Motor
Tremec
Ati procharger
4.30s
Ets Lake woods
Blah Blah
I could go on all day long but it would bore you....

Ah and i'm 22 and i'm from irving is just know some of those s-lake kids
Treybizttu is offline  
post #28 of 91 (permalink) Old 12-24-2001, 03:32 PM
XL
 
Join Date: Sep 2001
Posts: 1,575
um, if your 22 why are you hanging around highschoolers?
XL is offline  
post #29 of 91 (permalink) Old 12-24-2001, 10:11 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
that was just a joke i'm 19 and those kids are my best friends i'm just fuckin around.... I'm bored visiting family down south.........

Oh and the car is a joke too
I drive a slow ass truck
But im workin on the whole fast thing
Treybizttu is offline  
post #30 of 91 (permalink) Old 12-25-2001, 07:27 AM
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 420
lets go my keybored is ready

muh keybored has 632 shot of MHz and 255.0 heads of RAM was yo got foo
MEAN STREET 5.0 is offline  
post #31 of 91 (permalink) Old 12-26-2001, 10:47 PM
DERP DERP DERP
 
90GT50's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Close one eye, step to the side.
Posts: 36,645
WOW, I wish I was as cool as great2bblown!

also, my key board has little shortcut buttons! and one of them says NOS, ooh keyBORED power!
90GT50 is offline  
post #32 of 91 (permalink) Old 12-27-2001, 02:01 PM
Mmmmm..... BEER !
 
Brad88gt's Avatar
 
Join Date: Feb 2001
Posts: 1,791
test
Brad88gt is offline  
post #33 of 91 (permalink) Old 12-31-2001, 10:54 AM
Im Not Fat Im Big Boned !
 
Cujo_64's Avatar
 
Join Date: Jun 2001
Location: Over on the good side of Mckinney !
Posts: 1,519
ha ha a stupid truck !!

Quote:
Originally posted by Forrest
no, you see... being a "christian" gives you license to impose your beliefs on others even if the beliefs have no foundation in reality. it ALSO gives you license to denounce anyone elses beliefs AND any factual information they may present that contradicts your beliefs... IE, dinosaurs, etc...
Cujo_64 is offline  
post #34 of 91 (permalink) Old 01-01-2002, 08:11 PM
OLD SCHOOL crew
 
HobieF3's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: If you aren't 02 or older you aren't SHIT!
Posts: 11,619
Quote:
Originally posted by Great2bblown
Dude I wasn't involved with the thing at his house just stating some facts... And Ryan can't talk shit. He talked shit about JOn's car ...
For one, if you weren't there how can you state facts? Sounds like hearsay to me...

You mean Jon with the Silver GT who ran his mouth and wouldn't race me, or several others that called him out on TSP's board and this one?
HobieF3 is offline  
post #35 of 91 (permalink) Old 01-03-2002, 05:52 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
Yeah that would be him and there is a reason he wouldn't race you.... GO look in the back of a body shop in collyville and you will understand... JOn will pretty much race anybody, he dosen't turn races down
Treybizttu is offline  
post #36 of 91 (permalink) Old 01-06-2002, 10:48 PM
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,457
Great2bBLOWIN'GOATS! Your a nerd.
bad bowtie is offline  
post #37 of 91 (permalink) Old 01-07-2002, 01:33 AM
OLD SCHOOL crew
 
HobieF3's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: If you aren't 02 or older you aren't SHIT!
Posts: 11,619
Quote:
Originally posted by Great2bblown
Yeah that would be him and there is a reason he wouldn't race you.... GO look in the back of a body shop in collyville and you will understand... JOn will pretty much race anybody, he dosen't turn races down
I thought I posted a response to this, but I guess it didn't work.

Well Myself and a couple other board members called him out a few months back and did this for a couple weeks, which I stated before. He never wanted to set anything up....sounds like he turned some races down.

Another time I was in a buddys car and Jon wanted to race my buddy. Jon had a few people come up and start talking to us trying to set something up. We were out there making money runs. I don't remember the details, but we told him something like $500 sraight up or he could have 3 cars for $300...Jon nor any of his groupies wanted to put down any cash to race.

Sounds like he turned that race down too.

Thank you, drive through
HobieF3 is offline  
post #38 of 91 (permalink) Old 01-07-2002, 09:22 AM
Frequent Flyer
 
AdamLX's Avatar
 
Join Date: May 2000
Location: Frisco, TX
Posts: 9,148
Quote:
Originally posted by Great2bblown
Yeah that would be him and there is a reason he wouldn't race you.... GO look in the back of a body shop in collyville and you will understand... JOn will pretty much race anybody, he dosen't turn races down
FYI, I was the one orginally calling him out to run. He talked a big game and then when it came down to racing, he said he wouldn't run because his car was GOING into the shop shortly but that it still ran like it always did.
AdamLX is offline  
post #39 of 91 (permalink) Old 01-07-2002, 03:14 PM
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,457
There are too many guys out there like this. They think their car is the fastest, It will kick everyone's ass. BUT When it all comes down to it, They cant back up their mouth!
bad bowtie is offline  
post #40 of 91 (permalink) Old 01-07-2002, 04:59 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
Well that money race sounds like bullshit because i know the only money race Jon had going was a guy with a maroon z28 and that whole thing was bullshit because he lied about what he had on his car and Jon told him straight up what he had on his car... And it also really dosen't sound like jon because his car isn't the fastest in the world and he knows that but he never turns down a race. I was around when he turned you down hobie and there was a reason for that and its not cause scared
Treybizttu is offline  
post #41 of 91 (permalink) Old 01-07-2002, 05:09 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
Oh yeah and jon dosen't race for money...... He's one of those kids that races more for the fun and the thrill and not to lose or take somebodys rent........
Treybizttu is offline  
post #42 of 91 (permalink) Old 01-07-2002, 05:46 PM
Frequent Flyer
 
AdamLX's Avatar
 
Join Date: May 2000
Location: Frisco, TX
Posts: 9,148
Long story short, John starts saying this and that about beating bikes, vettes, ls1's etc. He also said that he ran a 12.6 @ 108ish at FFW which I did see. Then he went on about he pulled a 1.7 or so 60ft and was "spinning though second"
I had enough and threw my 2 cents in. Now of course nobody there really knows anything about my car but he decides I'm full of shit, to which I replied "dont sing it, bring it." I named a time and place to race and asked if he could be there... I only got a reply AFTER the said time had been passed. I gave him 4 days warning too. Now he comes back saying I'm a waste of his time, his car will be going to the body shop soon etc etc.
Several other people decided to get in on it too. It was funny as hell because he threatened me that I better becareful because when he gets it back it will be much faster. Well i guess he's getting it back sometime soon and I'm still waiting.

Oh yeah, no money was involved in our race.
AdamLX is offline  
post #43 of 91 (permalink) Old 01-08-2002, 02:07 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
Well im not gonna fight JOn's battles for him but he'd probably race you when his car is back together (TRuthfully its gonna be a while, that car is straight fucked up)
Treybizttu is offline  
post #44 of 91 (permalink) Old 01-08-2002, 02:46 PM
OLD SCHOOL crew
 
HobieF3's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: If you aren't 02 or older you aren't SHIT!
Posts: 11,619
Quote:
Originally posted by Great2bblown
Well that money race sounds like bullshit because i know the only money race Jon had going was a guy with a maroon z28 and that whole thing was bullshit because he lied about what he had on his car and Jon told him straight up what he had on his car... And it also really dosen't sound like jon because his car isn't the fastest in the world and he knows that but he never turns down a race. I was around when he turned you down hobie and there was a reason for that and its not cause scared
Was it the Maroon Z28 that lost money to my friend Greg? Think it was a 383 lt-1 with spray. Older guy with brown hair and beard from Garland I think. He talked a lot of trash?

Bullshit huh...I was sitting shotgun in the car (Blue 89 LX hatch with silver flames coming from the top) and Myself, Johnny Miller (driving) and Greg Frazier were making offers to Jons groupies that were wanting him to run us. I think even Claudette was one of the people wanting us to run him. We were trying to run the Maroon Z for cash and other cars for cash and Jon wanted a free race. He backed down form the money races.
HobieF3 is offline  
post #45 of 91 (permalink) Old 01-08-2002, 02:49 PM
OLD SCHOOL crew
 
HobieF3's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: If you aren't 02 or older you aren't SHIT!
Posts: 11,619
Quote:
Originally posted by Great2bblown
Oh yeah and jon dosen't race for money...... He's one of those kids that races more for the fun and the thrill and not to lose or take somebodys rent........
BWAHAHAHAHA...My buddy that made him the money offer has a Mustang for the Track, one for the street and a Dodge to pull the track car...He isn't hurting for money. It's one of the main reasons he street races. Besides his street car runs 10's...A stock 4.6 with a little shot of juice ain't shit for him to worry about.
HobieF3 is offline  
post #46 of 91 (permalink) Old 01-08-2002, 02:51 PM
OLD SCHOOL crew
 
HobieF3's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: If you aren't 02 or older you aren't SHIT!
Posts: 11,619
Quote:
Originally posted by Great2bblown
Well that money race sounds like bullshit because i know the only money race Jon had going was a guy with a maroon z28 and that whole thing was bullshit because he lied about what he had on his car and Jon told him straight up what he had on his car... And it also really dosen't sound like jon because his car isn't the fastest in the world and he knows that but he never turns down a race. I was around when he turned you down hobie and there was a reason for that and its not cause scared

Does anyone else see this? Not only does he turn down races, but you mentioned three of them that he turned down....
HobieF3 is offline  
post #47 of 91 (permalink) Old 01-08-2002, 09:45 PM Thread Starter
Lifer
 
Join Date: Dec 2001
Location: Grapevine
Posts: 1,020
Where do you get three... i only said one and that was the maroon camaro
Jon didn't want to race the blue hatch for money cuz it was pointless... he knew that it would light him up.. He likes to race but hes not stupid


Oh and this is the last thing im sayin because he guys have to be the stubborn fucks that can't listen to reason..
Ta- Ta
Treybizttu is offline  
post #48 of 91 (permalink) Old 01-08-2002, 10:58 PM
OLD SCHOOL crew
 
HobieF3's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: If you aren't 02 or older you aren't SHIT!
Posts: 11,619
Quote:
Originally posted by Great2bblown



Oh and this is the last thing im sayin because he guys have to be the stubborn fucks that can't listen to reason..
Ta- Ta
HobieF3 is offline  
post #49 of 91 (permalink) Old 01-08-2002, 11:02 PM
OLD SCHOOL crew
 
HobieF3's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: If you aren't 02 or older you aren't SHIT!
Posts: 11,619
Quote:
Originally posted by Great2bblown
1.Well that money race sounds like bullshit because i know the only money race Jon had going was a guy with a 2.maroon z28 and that whole thing was bullshit because he lied about what he had on his car and Jon told him straight up what he had on his car... And it also really dosen't sound like jon because his car isn't the fastest in the world and he knows that but he never turns down a race. I was around when he turned you down3. hobie and there was a reason for that and its not cause scared
Thats 3 not to mention Adam LX and others...
HobieF3 is offline  
post #50 of 91 (permalink) Old 01-08-2002, 11:05 PM
OLD SCHOOL crew
 
HobieF3's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: If you aren't 02 or older you aren't SHIT!
Posts: 11,619
By the way Loves to blow, don't take this too seriously. It's all in fun

Last edited by HobieF3; 01-08-2002 at 11:09 PM.
HobieF3 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Bookmarks

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the DFWstangs Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome